lördag 10 december 2011

Mammi på besök

Har nyss kommit ur badet och nu ligger jag i sängen på hotellet med en ansiktsmask. Mamma kom i torsdagskväll till mig i Bournemouth, vi hade mys med middag och kollade på adventskalendern på kvällen. Fick även massa paket, lägger upp bilder på vad jag fick när jag kommer hem. På fredagen tog vi sovmorgon innan vi begav oss till London, shoppade lite och gick på musikal! Idag har vi vart i camden och på julmarknaden i Hyde Park. Vi har det bra med andra ord, hur har ni det där hemma? Saknar er <3

4 kommentarer:

  1. Hej Det är bra här hemma lite snö/regn som hör årstiden till.
    Var med Sofia o Ella till Mullis och elda i braskamin o åt lussebullar det var ganska mycket snö där mer än i stan.
    Hoppas det var kul i London med Mamma.
    MR T

    SvaraRadera
  2. Mys på både hemma o bortaplan =) <3/mammis

    SvaraRadera
  3. visa bilder på dina julklapps då :D

    SvaraRadera
  4. Föresten tänker jag inte kommentera din blogg om inte du komenterar min :D ;)

    SvaraRadera