lördag 24 december 2011

God Jul!

I år firar jag jul ifrån min familj för första gången och jag saknade dem otroligt mycket! Men vi får ha vårat egna lilla julfirande i Sälen vecka 6. <3
Vi har ätit svenskt julbord, öppnat paket, sett på Kalle Ankas jul och druckit julmust! Allt som hör julen till vill säga! Hur har ni haft det idag? Jag hoppas ni har haft en underbar jul allihopa!
Bjuder på lite bilder från dagen.
Många Jul-kramar från Maddis!

Per, jag och Krisse
Julfirande på Krisses rum, jag hade köpt en fin jul volang!
 Smällkaramell, världens bästa grej! Ska införa detta när jag flyttar hem till Sverige, haha
 Julmat <3
Per fick finskt godis av sin mor i julklapp, åsnekulor! haha
 Present från Krisse <3

2 kommentarer:

  1. Saknar dig också MR T

    SvaraRadera
  2. Det ser ändå ut som att det blev en bra jul för dig, trots att du inte var hemma. Jag ade besök av Sofia och lilla Ella dagen före julafton. Du får din julklapp när du kommer hem nästa gång. Kram från oss.

    SvaraRadera