torsdag 22 december 2011

Helgen

Kom precis på att jag har varit för upptagen med att vara sjuk så jag har glömt berätta vad vi gjorde i helgen!

Krisses mamma var här på besök så i Lördags efter jobbet mötte jag upp dem vi tågstationen. Vi tog tåget till Southampton där vi shoppade, och gick på musikal! Fyndade ett jättefint halsband på rean som var nedsatt från 10pund till 1! KAP! Ska lägga upp en bild på det när jag får tid. 
Vi såg PeterPan musikalen, eftersom vi hade varit så sent ute i tid fanns det bara biljetter längst bak. Men det visade sig vara jättebra platser! Så fortsättningsvis ska jag snåla när jag går på musikaler och ta de billigaste platserna, haha! Musikalen var superbra, lätt 4/5!
Efteråt tog vi oss tillbaka till Bournemouth, gick ut och käkade och sedan gick vi hem, spelade plump, drack vin och pratade halva natten! MYS!

På söndagen hade vi julbord med svenska teamet och jag säger bara det, svenskt julbord kickar engelskt julbords ass! Deras julbord bestod i princip av det dem äter varje dag, och det är inte gott! Så vi gick och tog oss varsin hamburgare efter! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar