fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!

När jag vaknade imorse var jag helt förstörd, jag orkade inte ens stå upp i duschen. Så jag gick och la mig och vilade nån timme till innan jag tvingade mig själv upp ur sängen och ut på stan. Det är ju faktiskt dan före julafton och jag hade inte köpt en enda present! Efter en timme på stan hade jag iaf lyckats skrapa ihop lite julklappar och lite julmat. Gick hem helt förstörd och rakt i sängen igen! Och tro det eller ej, men när jag vaknade igen mådde jag faktiskt lite bättre!  Vilket resulterade i: Ett städat och dammsuget rum, ren tvätt, hemmagjorda köttbullar, julskinka och två grytor med bränd tomtegröt. Jaa, jag förstår inte hur min mamma lyckas varje år! Tomtegröt är omöjligt! Men, imorgon gör jag ett sista försök!
Vi fick iaf efterlängtade mackor med julskinka och senap till kvällsmat, och ett glas julmust på det! Kan inte bli så mycket bättre ;)

Idag kom även julkort och en present från min fina familj! 
Saknar er jättemycket!! Men vi ses ju snart igen, <3

Julen 2010 i Mullhyttan

1 kommentar:

  1. Du har snott min bild :D
    och det är inte 2011, det finns ingen gran och inga klappar i mullis i år :(
    Detdär var 2010=P

    SvaraRadera