söndag 9 oktober 2011

Söndags göra.

Var på stan idag och skulle leta efter en Zombie outfit, men så klart var butiken vi skulle till stängd på söndagar. Så istället blev det lite vanlig shopping, jag köpte dock bara ett par nya skor. Gick hem och vilade en stund och sen skulle vi gå till Tesco och handla mat.. men så klart var det också stängt :P Så vi fick gå till en annan mataffär. Just my luck! Påväg dit gick vi förbi en park vi aldrig gått igenom förut, där hade de en minnes lund för de som dog i första och andra världskriget. Jättefint! Ska gå dit och ta lite bilder någon dag som jag kan visa er. Gick iaf hem, lagade mat och städade sen så nu är mitt rum rent och fint igen. Ska snart gå och ta en dusch och sen sova, imorgon är de jobb igen.. usch!

färskpasta, tiger räkor, socker ärtor, tomat, vitlök, grädde, sweet chilli, tabasko, kryddor, ost
Maten jag lagade idag, blir massa mat bilder här, jag vet! Men jag älskar att laga mat så det bara blir så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar