tisdag 4 oktober 2011

Jag har en flykting på mitt rum...

Fast nu har hon egentligen lämnat mig... det är Helena som har vart på rymmen från vår knäppa Landlord, haha! Hon har gömt sig på mitt rum hela dagen för hon inte vågar träffa Landlorden, så plötsligt när jag stod i duschen knacka hon på dörren och sa "jag flyttar till Micke nuu"! Så jag skynda mig ut ur duschen och sprang ut i bara shorts, linne och blött hår för att hinna säga hejdå.
Här kommer en bild på oss från i fredags, jag kommer sakna den knas-fian när hon flyttar till London på Söndag! :( men tack för knäckebrödet Helena, jag ska äta det till frukost imorgon!


1 kommentar:

  1. Va söt du är! Haha det ser ut som att jag är korthårig på bilden! Jag kommer sakna dig också! Vi har kul ihop! Men på lördag kör vi hejdåfest!! ALL-IN!!

    SvaraRadera