tisdag 18 oktober 2011

Shitty day

Har en jäkla shitty day på jobbet idag, längtar tills jag får åka hem och dricka mig glad på Cocacola! Tills dess ska jag sitta här och underhålla mig med 4irad tills jag får gå hem klockan 20.00, ringer ingenting så har inget bättre för mig. Har dock hänt en bra sak idag, min chef skickade ett mejl till mig och Krisse och frågade om vi ville byta mobiler. Det ville vi såklart! När vi skulle få våra första telefoner satt båda och sa "Vilken telefon som helst UTOM Desire Z" Så klart fick vi Desire Z, så gissa om vi blev glada nu när vi fick byta! Haha, Så numera har jag en Desire S och Krisse en Desire HD. Så man kan väl säga att dagen inte är helt och håller shitty iaf :) Men nu ska jag roa mig med lite 4irad och Wordfeud (Mumsymums heter jag om nån vill adda mig)! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar