onsdag 19 oktober 2011

Onsdag!

Idag har det vart helt dött på jobbet, fick inte ett enda samtal sista timmen. Så jag var lite evil och smet iväg två minuter tidigare för att hinna med bussen. Skönt att komma hem lite tidigare, annars måste jag sitta och vänta på nästa buss i över en halvtimme.. kändes så där när jag inte hade gjort något vettigt på hela dagen i princip.  När jag kom hem lagade jag mat på våran nya gas-spis för första gången :D! As gott blev det! Sedan lurade Kicki i mig en stor kaka :( Jag som ska va nyttig! Men jag är iaf nyttigare än Kicki ;) När jag kom hem låg hon i sängen med massa color, kakor och godis, haha! söt! Fick för övrigt mitt nya busskort idag :D! Wiii!

Kycklinggryta med svamp, spenat, tomat, lök, cream frech och kryddor

1 kommentar:

  1. Oh, jag vill också ligga i sängen med kolor kakor och godis :D orka vara nyttig...

    SvaraRadera