onsdag 12 oktober 2011

Jobb-blogg

Sitter på jobbet och är suuuuper hungrig! Hade lunch klockan 11;00 idag och jag jobbar till 17;15, inte okey! Försökte dämpa min hunger med en chokladbit men den gjorde bara saken värre.
Hade en äcklig färdigrätt till matlåda idag eftersom jag glömde köpa sallad igår kväll, kom på det precis när jag kom hem så jag vände och gick till två små butiker nära mig. Men INGEN av butikerna hade sallad!? Jag som skulle göra super god cesarsallad, :( Men det får bli när jag kommer hem istället. Ska ta en powerwalk på stranden ikväll igen också! Vad händer där hemma idag då?
Puss!

1 kommentar:

  1. Powerwalk-skönt! =D jag vill också motionera lite... det får bli många promenader när du är hemma!!!
    Har firat Ellas 2-veckors-dag med tårta och kollat Greys Anatomy, resten av dagen har jag aaaammmmmaaaaaatt, och Tommy har tvättat och lagat mat ;)

    SvaraRadera