fredag 14 oktober 2011

Godmorgon allihopa!

Här sitter jag och är ny duschad, ska precis äta lite frukost i form av flingor, mjölk och torkad banan, men tänkte att jag skulle uppdatera er lite först. Vaknade rätt tidigt imorse så jag gick upp och tog en lång rommenad på stranden (igen haha) för det kan man ju inte få nog utav. Det var världens vågor och strålande sol så till och med jag ville hoppa i idag! Fast det var nog tur att jag inte gjorde det för det hade nog vart fruktansvärt kallt, nu ska jag iaf äta min frukost och kolla på senaste Two and a half men sen ska jag göra mig i ordning och möta Emelie på stan, större planer än så har jag inte för dagen:)
Hoppas ni får en bra dag! PUSS
Maddis just nu

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Snart ska vi ut till Mberg o kolla vinterjacka till din far. sen ska vi ta med Fia o Ella till Mullis när Tommy är ute o roar sig (i Fjugesta-Lekebergsrevyn med jöbbet). Puss o Kram //Mamsen

    SvaraRadera