fredag 12 februari 2016

Sol & Berg


Hej!

Idag när jag vaknade sken solen, så jag tog på mig skorna och gick ut. Jag började med ett varv i elljusspåret men eftersom det var så fint väder ville jag högre upp på berget och se utsikten, så det slutade med att jag gick/klättrade ända upp på toppen! Jäkligt bra träning måste jag säga, jag var helt slut när jag kom upp och dyngsur (mest om fötterna eftersom det var sumpmark), men det var så värt det! Satt och njöt i solen en stund innan jag tog mig ner och hem igen, lyckades såklart gå lite vilse också.

När jag kom hem åt jag lite frukost och la mig och sov igen för att orka med natten. nu är det snart bara en natt kvar sen är jag lite ledig och då blir det sightseeing runt ön jag bor på!

Ha det! (Hejdå på Norska)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar