torsdag 4 februari 2016

Första nattpasset

Igår gjorde jag mitt första nattpass någonsin!

Allt gick toppen! Jag hade laddat upp med massa sömn och godis. Jag jobbade med en annan svensk tjej eftersom jag fortfarande gick bredvid och lärde upp mig, skönt att kunna prata lite svenska så man vet att man förstår allt ordentligt.
Vi hade inte så jättemycket att göra, vi har en lista med tider då vi ska ge medicin och sondmat. Annars har vi bara en skärm där vi kollar på övervakningskameran att allting är okej.
Så vi chillade mest i soffan hela natten, hann titta på 2 säsonger av solsidan och en utav halvvägs till himlen.

Idag har jag haft svårt att sova, försökte med allt möjligt men inget hjälpte. Så hoppas att jag inte blir allt för trött under natten.  Gör mitt första ensamma pass inatt och än så länge har allt gått toppen!

Fick sms av min chef idag också där hon skrev att familjen jag är hos tyckte att det funkade jättebra! Kul att få lite feedback, speciellt när man inte fattar vad folk säger 50% av tiden och man står där och känner sig som ett fån 😂!

Lägger upp en bild från min promenad idag, när jag gick ut sken solen, sen blev det jättedimmigt, sen började det regna/snöa/hagla så när jag kom hem var jag dyngsur!  Så skumt väder här borta! Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar