torsdag 29 december 2016

Update

Hej!

Det har hänt så mycket sen sist så jag ska försöka sammanfatta lite av det i inlägget här!

Mamma, Pappa, Ella & Lovisa var och hälsade på mig i Oslo första advent helgen. Vi gick på julmarknad och såg på fyrverkerier på Aker brygge, det var så mysigt att ha dem på besök även om det blev trångt i min lilla etta haha 😂

2 december jobbade jag mitt sista pass i Norge, jag fick erbjudande om att stanna lite längre men kände att det var dags att komma hem ett tag. Så i december har jag varit hemma, jobbat lite på mitt gamla jobb och bara umgåtts med vänner och familj.

Jag och Mimmi tog en 5-dagars resa till New York också! Där vi shoppade, turistade och njöt av staden. Vi tog en tur till Brooklyn där alla hus-ägare gick allin med juldekorationerna, det var så häftigt att se och kan verkligen rekommenderas om ni befinner er i NY under julen.

Själva julhelgen har varit väldigt lugn precis som den ska vara, jag har jobbat lite men annars varit ute på landet med familjen.

Nu ser jag fram emot nyår som firas i Sydney! Ska bli så kul! Skriver mer om den resan i ett annat inlägg 😊💕

Ella & Lovisa i Norge

Aker brygge fyrverkerier 
Jul i NYC
Party i NYC 
Brooklyn bridge
Julafton 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar