söndag 8 januari 2012

Svenska Hjältar!

Hej bloggis!
I helgen har jag tagit det lugnt för det mesta, har vart trött och sovit massa. Jobbade lördagen och sedan åkte jag hem, lagade mat och kollade på film! Mys, men ensamt :( (hemlängtan). Idag gick jag upp tidigt, städade och tvättade sedan gick jag upp på stan och åt sushi med Anja. Fyndade massa fina saker på rean! Wii! 
Nu ligger jag i sängen och har precis kollar klart på Svenska-hjältar galan, jag tycker det är så himla fint vad människor gör för varandra! Jag tycker absolut att ni ska ta er tid att titta på den! :)
Puss

Tröst åt lite Twist som David hade köpt till mig, när jag vaknade var jag konstigt klibbig på ryggen... det visade sig att jag hade somnat på två (smälta) godisar. haha, tjock maddis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar