måndag 16 januari 2012

UPDATE

Hej bloggis, känner att jag har varit allmänt osocial här den senaste tiden. Men har haft fullt upp med att vara sjuk, sen kom David på besök och förra veckan jobbade jag kväll så då hade jag inget liv. haha. Har iaf haft en super mysig helg, i fredags var jag bara hemma eftersom vi jobbade sent. Köpte med KFC hem och kollade på film, I lördags städade jag och grejjade på kvällen kom Anja på besök och vi lagade tacos och drack lite för mycket vin. haha alltid lika kul med tjejkväll! På Söndagen färgade jag Anjas hår och sedan när hon hade åkt hem tog Krisse och jag det lugnt, beställde hem mat och kollade film. Jag älskar söndags myyys!! <3
Idag har jag jobbat, börjar bli så sjukt irriterad på alla tröga kunder! BLÄÄ! Efter jobbet gick Anja och jag till Slug och åt mat, och sedan gick vi vidare för en drink! Mys :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det sova. Nu är det mindre än 3 veckor tills jag kommer hem! WOOPWOOP!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar