söndag 8 januari 2012

2011, som jag minns det.

Jag kommer alltid minnas 2011 som året då jag; blev moster, tatuerade mig, flyttade till England, var på min första festival, var i Turkiet med Krisse och Frulle, Var i London för första gången och många gånger där efter, Var i Paris för första gången, Festade i KGA med aktuella-gänget, var på weekend med Mammi för första gången, hade två underbara Sälen resor med vänner, Åkte till Jönköping, fiskade krabbor med familjen, Tältade och road trippade till Lysekil, gjorde min första julskinka, firade jul i UK.

Jag har haft ett underbart år och jag har lärt mig otroligt mycket!
Jag har rest mycket vilket alltid har varit min stora dröm, och jag hoppas jag aldrig tröttnar på att resa och se nya saker. Jag har träffat många nya människor och fått nya vänner! Jag har lärt mig värdera vad som är viktigt för mig och vilka som betyder, vilka som finns där när det verkligen behövs.

2011 var ett bra år och jag hoppas att 2012 blir bättre!









































2 kommentarer:

  1. tack så mycket. kul att du gillar min blogg :)

    SvaraRadera
  2. bara en enda bild på mig? och den är ful....

    SvaraRadera