måndag 7 november 2016

Helgen

Hej!

Har haft en toppen helg med Mimmi här i Oslo! I lördags var vi ute och dansade och i söndags tog vi en lång promenad i det fina vintervädret och satte oss på starbucks uteservering på Aker brygge medans det kom stora snöflingor från himlen,så mysigt! Sedan gick vi hem och gjorde tacos och såg på Bastille day som jag och Mimmi hamnade mitt i inspelningen av när vi var i London för två år sen, så sen dess har vi väntat på att den skulle komma ut och nu fick vi äntligen se den! Och jag måste säga att den var över förväntan 😀 mycket bra film! 

Idag har det bara varit jobb och träning på schemat, nu ska jag avsluta med lite te och gossip girl 😊 hoppas ni hade en fin helg ❤️



Jag och några skådespelare från filmen, London 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar