onsdag 2 november 2016

Helg i Örebro

Hej! 

Hade en toppen helg hemma i Örebro! 

I fredags kom Sandra över och vi tog en lååång promenad i Hästhagen/Karlslund, sedan avslutade vi med lite fika och en tur till Mio.
På kvällen bjöd jag Anna, andra Anna, Cissi och hennes bebis på middag och sedan bänkade vi oss framför kvällens idol.
På lördagen var det högskoleprovet på dagen och Halloween fest hos Alina på kvällen och på söndagen var jag barnvakt åt Ella och Lovisa, vi hade en toppen dag med massa bus ute i höstsolen❤️ på kvällen hämtade jag mamma och pappa på flygplatsen då de kom hem från en vecka på Gran Canaria.

Imorgon kommer Mimmi på besök, jag kommer jobba som vanligt men hon har plugg att göra på dagarna så det passar bra! Vi ska planera vår New York resa och bara ta det lugnt! Ska bli så kul! 

Nu ska jag gå och hänga tvätten "jippi" 😉 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar