torsdag 2 februari 2012

Hemma på Irisgatan!

Hej alla!

Nu är jag äntligen hemma och har fått äta svenne-pizza! MUMS!
Igår när vi skulle åka iväg gick planet sönder ute på startbanan, så vi fick åka tillbaka till parkeringen och vänta på att de skulle komma och fixa problemet. Efter ungefär en timme bestämde de sig för att vi skulle få byta flyg, så det var bara  att ta med packningen och sätta sig på det nya planet. Tillslut kom vi iväg iaf, när vi kom över Sverige blev allting vitt och grått.. jag fattade inte varför först men sen kom jag på att det fanns ju snö i Sverige! Haha,.. så seg man kan vara!

Idag ska jag åka till Sthlm och hälsa på Jareholt, det ska bli myys!
Ha en bra dag alla!
Puss

1 kommentar:

  1. Jag håller på och letar boende till oss. När kommer du till London och blir kombo med mig? :)

    SvaraRadera