tisdag 21 februari 2012

Fettisdag.

Semledagen utan semlor var sådär, satt på jobbet och dreglade över alla FB-bilder på semlor som kom upp.. (och det var inte lite bilder..). Tänkte göra nåt åt saken genom att baka lite när jag kom hem, men så kom jag på att jag inte hade någon visp! Tusan! Så det blir nog inga semlor för mig iår.

Hade tänkt träna idag men så ringde min kusin, Filip, till mig på skype så jag fick lära mig spela Minecraft med honom istället. Det var mycket roligare om jag ska vara ärlig! :) Sedan ringde även mamma och syster, känns som jag knappt har hunnit prata med någon av dem sen jag kom tillbaka från min Sverige-resa, så det var på tiden!

Annars har det inte hänt så mycket, känns som jag gick från en dator till en annan idag. Men det får vara okej ibland. 

Hoppas ni har det bra där hemma, saknar er!
Puss

2 kommentarer:

  1. Filip ser fram emot nästa "träff" med Skype och Minecraft ;-))
    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Haha, jag åt TVÅ semlor! Om du kommer hem så har jag semlabullar i frysen och gärdde och mandelmassa i kylen...

    SvaraRadera