söndag 6 november 2011

Köttfärssås och Skräck

Idag har vi slappat hela dagen (igen hihi), skööönt! Gick upp runt två och gick till asda, handlade massa mat och grejjer till lussebullar. Jag har börjat få värsta julkänslorna, så när vi lagade mat förut satte vi på Julmusik som vi stod och sjöng med till! MYS! Orkade dock inte göra bullarna idag, det får bli senare i veckan. Vi lagade köttfärssås till ca 10 pers istället, haha fick tre matlådor plus att jag frös in massor... och Krisse fick lika mycket. Men det är skönt att slippa laga mat när man kommer hem från jobbet, jag ska nog börja ha storkok varje söndag:) hähä. Efter allt matlagande satte vi oss och åt och kollade film, Krisse tvingade mig att kolla på en skräckis :( Jag hatar skräckisar, man sitter bara och gömmer sig under täcket och vill att den sak ta slut så fort som möjligt! Nu ska jag iaf sova, imorgon är de jobb igen! 
Godnatt alla <3

Tina & Jag i sommras! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar