måndag 10 oktober 2016

Det rullar

Hej!

Längesen jag skrev här nu, så jag tänkte att det var dags för ett litet inlägg.

Livet i Oslo rullar på, jag jobbar väldigt mycket när jag är här och försöker åka hem så fort jag får lite fri då jag har sån hemlängtan. 

Har börjar en kurs 'yoga för nybörjare' som jag tycker väldigt mycket om. Jag har även fått en egen lägenhet, en etta med ett sovloft, den är väldigt liten men mysig och mitt i centrala Oslo så det är perfekt!

I helgen har jag varit hemma och hälsat på vänner och familj, jag var på 50-års fest för Cissi och Simon (25+25) i lördags som var superkul! Vi laddade upp med massa tacos hemma hos Anna innan, smaskens! Jag har även sett nya Bridget Jones på bio som var superbra! Och massa annat mysigt hann jag med.

Jag och min vän Mimmi har bokat en resa till New York 9-14 december! Som jag längtar! Jul i New York kan ju inte vara annat än magiskt 😍🎉
Lite bilder från helgen i Örebro❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar