fredag 8 juli 2016

Frukostblogg

Hej! 

Sitter och äter frukost efter en springtur på Aker Brygga, min nya lägenhet ligger bara 10min därifrån.

Förra veckan fick jag svar på en tenta jag skrev när jag var hemma sist, jag trodde jag låg precis på gränsen mellan G och IG meeeen jag fick VG! Yayh! 😀 Så nu har jag VG på hela den kursen! 

Här är det som vanligt annars, bara massa jobb och träning. Hade mitt sista pass med min PT i onsdags innan han gick på semester, så nu får jag köra på själv. 
Kommande veckor får jag besök av lite vänner så det blir kul!! Ska vara lite ledig då också, annars har jag bara varit ledig när jag har åkt hem men kan va kul att ha lite mer tid till att se sig om här i Oslo 😊

Nu ska jag ta en dusch och bege mig upp på stan, ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar