tisdag 26 april 2016

Mot nya äventyr!

Hej!

Idag tackade jag ja till ett jobb i centrala Oslo med start 3 maj. Har haft världens beslutångest eftersom de ville att jag skulle stanna här i Vågsøy också, och jag trivs ju så bra med jobbet och friluftslivet här! Men det blir lite jobbigt att vara så långt hemifrån, så den här gången valde jag storstaden och 4h hem istället för fjällen och 16h hem.
Så alla som känner för en tur till Oslo är välkomna att hälsa på! 😊

Annars har jag sovit och kollat på tv större delen av dagen, jobbade ju natt så var rätt sliten. Tog en liten biltur till en stad ca 3 mil härifrån och handlade lite,  sen har jag bara suttit på altan i kvällssolen, druckit te och pratat med en kompis i telefon. 😘

Nu sitter jag i soffan med olaplex i håret och en ansiktsmask i fejan. Jag kan verkligen rekommendera olaplex för er med slitet hår! Det är en kur i 3 steg, de första två gör man hos frisören och den tredje gör man sen själv hemma ungefär engång i veckan. Det är som en inpackning fast den reparerar håret på djupet, så man ska ha i vanlig inpackning också sen för att återfukta håret. Jag märkte jättestor skillnad direkt när frissan hade använt det på mitt hår. Lägger upp en före och efterbild från när jag färgade och klippte mig för 1,5 vecka sen 😊 blev så nöjd!

Ha en fin kväll ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar