onsdag 17 december 2014

Ikea julbord!

Hej!

Både idag och igår har jag varit på Marieberg och inte kommit hem med nånting! Tur för mig att jag är färdig med alla julklappar iaf :)
Igår var jag där med Sandra och Sofie och testade nya frozen yoghurt stället.. Blev lite besviken om jag ska vara ärlig. Tycker det gamla stället på Marieberg är mycket godare! 
Idag var jag med Cissi och Anna och åt julbord på Ikea, även det var en besvikelse haha! Tyckte det var mycket bättre förra året, de hade tagit bort otroligt mycket rätter i år och dessutom höjt priset. Så nästa år hoppar jag nog Ikeas julbord tyvärr. Efteråt kompenserade vi med lite frozen yoghurt från favvo stället! Så känner mig som en riktig tjockis nu! Haha tur att vi ska iväg och träna imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar