söndag 9 november 2014

Tenta ångest!

Hej bloggen, det var bara 2,5 år sen sista, haha! Så klart sitter man och pillrar med allt man inte ska göra så här dagen innan tentan och så hamnade jag här! Haha lustigt! Har dock tänkt på att jag ska börja blogga igen ett tag nu, men vi får se hur mycket det blir :)

Just nu pluggar jag ekonomi på Örebro universitet samtidigt som jag validerar till USK:a och jobbar i hemtjänsten i Fjugesta. Så det är fullrulle som ni kanske kan tänka er. Som tur är har jag bara fem veckor kvar på USK:a utbildningen! Meningen är att jag ska kunna åka till Norge och jobba under sommarloven när jag pluggar på Uni, men vi får se hur det blir med det, är ju inte klar med utbildningen än :)

Det var lite kort om vad jag sysslar med nu för tiden, nu ska jag återgå till mitt tenta plugg. Imorgon efter tentan far jag och syrran till Ullared och spenderar natten där. Ska bli supermysigt!! <3

/ Maddis

1 kommentar: